Referat fra bestyrelsesmøde i grundejerforeningen Stadion 22. september 2013
Tilstede: Linda, Per, Henrik, Peder, Øystein (referent).
1. Konstituering af bestyrelsen
Formand: Linda (nr. 37), kasserer: Henrik (nr. 45), sekretær: Øystein (nr. 25).
2. Trafiktælling
Rødovre kommune har lavet en trafiktælling i september.
3. Kontingent
Henrik sender en påmindelse til de, der mangler at betale.
Foreningen har ca. 4500,- på konto.
4. Telt
Stroppene er udslidte, Per køber nye. Vi køber et nyt telt næste år.
5. Evt.
Københavns kommune har lavet faskiner på østsiden af åen.
Pladsering af foreningens klapstole står på hjemmesiden. Øystein opdaterer denne.
Det skal etableres en ”skraldeø” ved Stadion. Linda følger op på dette.
Næste møde bliver søndag d. 19. januar 2014 klokken 11.00-12.00 hos Linda (nr. 37).